زندگینامه مشاهیر و فرزانگان

زندگینامه مشاهیر و فرزانگان

زندگینامه چهره های ماندگار . زندگی نامه مشاهیر . مشاهیر بزرگ ایران . زندگینامه مشاهیر ایران
زندگینامه مشاهیر و فرزانگان

زندگینامه مشاهیر و فرزانگان

زندگینامه چهره های ماندگار . زندگی نامه مشاهیر . مشاهیر بزرگ ایران . زندگینامه مشاهیر ایران

علاء الدین بهروش

دکتر علاء الدین بهروش،استاد گروه آموزشی عمران - سازه در دانشگاه تبریز، در سال 1324در تبریز بدنیا آمد.در سال 1357 مدرک دکتری در رشته مهندسی راه و ساختمان را از دانشگاه ساری - انگلستان با موفقیت اخذ کرد.وی از سال 1351 به عنوان عضو هیات علمی در گروه عمران - سازه دانشکده مهندسی عمران مشغول خدمت شد.دکتر بهروش تا کنون به همکاری با دانشگاه ادامه داده است. گروه : فنی و مهندسیرشته : مهندسی عمرانتحصیلات رسمی و حرفه ای : علائالدین بهروش تحصیلات ابتدایی را در دبستان پرورش و دیپلم خود را در سال 1342از دبیرستان پرورش اخذ کرده اند. ایشان مدرک کارشناسی دررشته راه و ساختمان را از دانشگاه تبریز و کارشناسی ارشد راه و ساختمان را در سال 1348از دانشگاه تبریزدریافت نموده اند و در سال 1357 مدرک دکتری در رشته مهندسی راه و ساختمان را از دانشگاه ساری - انگلستان با موفقیت اخذ کرده اند. عنوان پایان نامه : دکتری : A technique for structural optmizaton وقایع میانسالی : علاءالدین بهروش در سال 1357 مدرک دکتری در رشته مهندسی راه و ساختمان را از دانشگاه ساری - انگلستان با موفقیت اخذ کرد.وی از سال 1351 به عنوان عضو هیات علمی در گروه عمران - سازه دانشکده مهندسی عمران مشغول خدمت شد. مشاغل و سمتهای مورد تصدی : سمتهای اجرایی علاءالدین بهروش به ترتیب زیر است: قبلی : مدیر گروه عمران - مدیر کل امور پژوهشی فعلی : عضو هیئت علمی و استاد گروه آموزشی عمران - سازه در دانشگاه تبریز فعالیتهای آموزشی : فعالیتهای آموزشی علاءالدین بهروش به قرار زیر است : تدریس : 1-دوره کارشناسی : کامپیوتر - محاسبات عددی استاتیک - تحلیل 2- تحصیلات تکمیلی : ریاضیات مهندسی - تحلیل ماتریسی سازه ها - سازه های صنعتی و دروس جدیدی از دوره دکتری جوائز و نشانها : استاد نمونه کشور در سال 72-71 چگونگی عرضه آثار : تعداد مقاله های منتشرشده : 26 مورد تعداد مقاله های ارایه شده در کنفرانسها : 7 مورد تعداد کتابهای تالیف شده : 3 مورد تعداد کتابهای ترجمه شده : 2 مورد تعداد پایاننامه های کارشناسی ارشد : 78 مورد تعداد پایاننامه های دکتری : 5 مورد تعداد طرحهای تحقیقاتی مصوب : 1 مورد

نظرات 19 + ارسال نظر
کارمند پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:43 ب.ظ

یادش بخیر سال ۷۴ دانشگاه آزاد مهاباد و درس تحلیل سازه ماتریسی ایشان، آن موقع نرم‌افزاری با qbasic نوشته بودم برای تولید فایلهای ورودی برنامه sap90 به شکل گرافیکی، ایشون دیدند و خیلی تشویق کردند و حتی گفتند برنامه‌ای ایرانی برای تحلیل سازه بنویسیم که متاسفانه من خیلی جدی نگرفتم و گیر کردم در عالم کارمندی

توحیدمستوره پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 12:03 ق.ظ

افتخار شاگردی ایشان را داشتم. امیدوارم همیشه سلامت باشین استاد گرامی

سیامک باقری سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 01:41 ق.ظ

سال ۸۲ افتخار شاگردی ایشان را داشتم به نظرم از هر لحاظ بی نظیرن

کمال شکرزاده داشبلاغ چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 09:59 ب.ظ

موفقیت حضرتعالی مایه افتخار بنده می باشد..دوستت دارم پروفسور

مسعود اشعری شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:16 ق.ظ

افتخار شاگردی ایشان را داشتم و بسیار خرسندم که در کلاس همچین بزرگواری حضور داشتم.همیشه شاد و سلامت باشید استاد.

احمد اسدی منش پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:47 ق.ظ

خدمت سرور عزیزم استاد بهروش سلام عرض میکنم به خودم میبالم که در سالهای1372و 1371افتخار شاگردی حضرتعالی را داشتم ارزوی سلامتی و سربلندی شما را از خداوند متعال خواستارم

سیاوش داودیان شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:15 ب.ظ http://siavash_davodian@yahoo.com

یکى از افتخارات دانشگاه مهابا واقعاً ایشون هستند.... پدر ماتریس ایران

احسان مقدم فر یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:54 ب.ظ

جناب دکتر این برای من افتخار بزرگی بود که در نزد شما شاگدری جنابتان را در دروس

تحلیل سازه ها 1 و مبانی کامپیوتر را داشتم لیکن برای جنابتان از درگاه خداوند متعال

آرزوی توفیق روز افزون جنابتان را در تمامی عرصه ها بالاخص در عرصه ی تعلیم و

تعلم که هر دو عبادت هستند را دارم .

حسین بیگی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ

باور بفرمایید استاد ایران واسه این از دنیا عقبه که قدر کسانی مثل شما رو نمیدونه،دوستتون داریم استاد باور بفرمایید

محمدرضا شیرینی سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:54 ب.ظ

افتخار شاگردی ایشان رو دارم و بسیار خرسندم و میبالم که در کلاس هچنین استادی حضور داشتم و دارم ایشان افتخار کشور عزیزمان ایران است قدر این نعمت بزرگی را بدانیم و به آن افتخار کنیم در دانشگاه مهاباد

محمدرضا غفاری پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ب.ظ

خیلی خوشحالم که شاگردی همچون پروفسوربهروش رادر مهاباد داشتم برایشان آرزوی طول عمر با برکت از درگاه باریتعالی دارم.

مجتبی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

خوشحالم و افتخار می کنم که بازهم این افتخار نصیبم شده که این ترم هم شاگرد پروفسور بهروش باشم .دوستون دارم

مجتبی اسدی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

افتخارهای بزرگ به راحتی بدست نمی اید به خود میبالم که افتخار شاگردی پروفسور بهروش را دارم. وهقعا دوست دارم دکتر

علی چم یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

افتخار شاگردی ایشان رو دارم و بسیار خرسندم و میبالم که در کلاس هچنین استادی حضور داشتم و دارم ایشان افتخار کشور عزیزمان ایران است قدر این نعمت بزرگی را بدانیم و به آن افتخار کنیم

امید قیاسی تبریزی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

افتخار میکنم در کلاس ایشون بودم

جواد جمالی جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

واقعا باید قدر همچین استادیرو دونست
یادتون نره پروفسر بهروش تو دانشگاه مهابادم تدریس میکنه و جزوه افتخارات دانشجویان عمران این دانشگاس

عنایتی چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

با وجود اینکه ۲ بار از درس تحلیل سازه۱ افتادم بازم خیلی بزرگوارید.باعث افتخار دانشگاه آزاد مهاباد هستید.دوستون داریم.

سید هادی دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ

واقعا دوستت دارم دکتر بهروش از ته دل می گم

امین حاتمی صادق یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ

به خودم میبالم که افتخار شاگردی پروفسور بهروش را دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد